שאלות ותשובות

הורים שואלים

מה ההבדל בין הזמנת בייביסיטר חד פעמי להזמנת בייביסיטר קבוע רב פעמי?
הזמנת בייביסיטר חד פעמי מיועדת לבייביסיטר לשעות הערב ליממה הקרובה ו/או לערבים הקרובים. הזמנת בייביסיטר רב פעמי קבוע (בעלות של 5 ש"ח) מבוצעת מתוך מאגר של מטפלות הפנויות במהלך כל שעות היום בשבוע לעבודה מלאה או חלקית, במשך מספר שעות בחלק מימי השבוע.
מדוע האפליקציה פועלת רק ברדיוס של 5 קמ? האם אפשר להגדיל את הטווח?

לא ניתן להגדיל את הטווח, מדובר ברדיוס אווירי שמכסה אזור גדול יחסית ובכל מקרה מרבית ההורים מעדיפים למצוא מישהו שגר כמה שיותר קרוב אליהם. באם אתה הורה ורוצה לחפש בטווח אחר ניתן להוציא הזמנה עם כתובת מגורים שונה לחיפוש בייביסיטריות באזור שונה.

האם יש אפשרות למחוק מישהי שהייתה מעוניינת ואז בסוף זה לא רלוונטי?

אפשר לבטל כל הזמנת העבודה על ידי הזזת השורה של ההזמנה ולחיצה על כפתור הביטול האדום.

האם יש אפשרות לחזור ולראות את פרטי הבייביסיטריות האחרות שהצעתי להן את הצעת העבודה, גם אם עדיין לא סימנו שהן מעוניינות בעבודה?

אפשר ללחוץ על הזמנת העבודה וללחוץ על כל בייביסיטר שהוזמנה ולראות את הפרטים שלה.

מה עושים אם כתוב שהכתובת שהזנתי בפרטים שלי היא לא חוקית?

מנסים להוסיף מספר בית, בודקים האם ההשלמה האוטומטית של גוגל לכתובת עובדת. באם מדובר על רחוב חדש או קטן מאוד, יש לנסות שוב עם רחוב ראשי בסביבה.

מה האחריות שלכם על איכות המטפלות, האם המטפלות עוברות סינון מסויים? יתרה מכך אשמח לדעת האם המטפלות מבוטחות?

האפליקציה משמשת פלטפורמה חינמית למציאת בייביסיטר ולקישור בין הורים לבייביסיטריות שנרשמות לאפליקציה, כמו גם לתשלום בכרטיס אשראי לבייביסיטר. אנו לא עורכים סינון מוקדם לא להורים ולא לבייביסיטרים. האפליקציה מאפשרת לך כלים לביצוע סינון עצמי, יש באפשרותך לבחור בבמסנן את גיל הבייביסיטר המבוקשת, לבחור ביביסטריות שדורגו כבר עי הורים אחרים ,לשוחח עמם בצט ולראיין אותן בוידאו צ'ט להתרשמות, הבייביסיטר אינה מבוטחות על ידנו אבל בדרך כלל קיים ביטוח צד ג בבית שחל גם על הבייביסיטר.

האפליקציה אינה מזהה כתובת בזמן הצעת עבודה, מה הן ההנחיות להזנת כתובת?

ככלל האפליקציה עובדת על פי מפות גוגל וכל כתובת בישראל המופיע בגוגל מופיעה באפליקציה ואף ניתנת להשלמה אוטומטית. ביכולתך לרשום כתובת של רחוב סמוך (ראשי) ולכתוב בהערות להזמנה את הכתובת המלאה. במידה ומדובר על מיקום חדש יש לבדוק האם הוא מופיע בגוגל מפות.

התחברתי למערכת, הראה לי שבגדרה יש 62 בייביסיטריות, בפועל כשנכנסתי להזמין היו ברשימה רק 3 שאפשר לבחור מביניהו. לאן נעלמו עוד 59 אפשרויות בחירה?

יש לבדוק ראשית שבפרמטרים שהוגדרו לחיפוש לא הגדרת משהו מצומצם כמו רק עם המלצות או טווח מחירים קטן . בנוסף המערכת מראה רק בייביסיטריות פנויות במועד הספציפי שציינת, שהתחברו לאפליקציה בחודש וחצי האחרונים.

כיצד ניתן למחוק כרגע הזמנת עבודה שעשיתי לבייביסיטר.

יש להזיז את שורת ההזמנה ימינה ושמאלה וללחוץ על הכפתור האדום עליו רשום ביטול.

ברצוני לחפש בייביסיטר קבוע למספר פעמים בשבוע (יותר מחד פעמי), כיצד אני מבצעת הזמנה במקרה זה?

מוציאים הזמנת עבודה לפעם הראשונה ובהערות לבקשה ניתן להדגיש שמדובר בהזמנה מתמשכת. בקרוב נשיק אפשרות להזמנת בייביסיטר רב פעמי קבוע מתוך בסיס נתונים של בייביסיטריות המחפשות ופנויות לעבודה מסוג זה.

כיצד מועבר התשלום לבייביסיטר במידה וההורה משלם בכרטיס אשראי?

הכסף מופיע מידית ב "ארנק שלי" וניתן להעברה לחשבון הבנק על ידי לחיצה על "משיכת כסף".

איך מבטלים דירוג נמוך שסימנתי לבייביסיטר בטעות?

בהזמנת הבייביסיטר הבאה ניתן לדרג אותה שוב בדרוג שונה שישמר במקום הדרוג הקודם. לחילופין אנא צור קשר במייל עם מוקד התמיכה. יש לציין טלפון ושעה נוחה להתקשרות.

סגרתי עם בייביסיטר הזמנת עבודה לאחר שכתבה שהיא מעוניינת אך בסוף החליטה לבטל. כיצד ניתן לחזור להזמנת העבודה שלי כדי להציע לבייביסיטריות נוספות?

יש להזיז את שורת ההזמנה ימינה ושמאלה וללחוץ על הכפתור האדום עליו רשום ביטול. לאחר מכן יש להוציא הזמנה חדשה.

אני רשמתי את השם משפחה שלי לא נכון ועכשיו אני רוצה לתקן ולא יכול

בשורות החיפוש רק האות הראשונה של שם המשפחה מופיע כך שדבר זה אינו משפיע על תוצאות החיפוש והמשך פעילות שוטפת באפליקציה . לשינוי אנא צור קשר במייל עם מוקד התמיכה. יש לציין טלפון ושעה נוחה להתקשרות.

בייביסיטריות שואלות

מדוע כדאי לי להופיע בראש רשימת החיפושים בעלות של 10 ש"ח לחודש?
בייביסיטר המופיעה בראש רשימת החיפושים סיכוייה להיבחר בעיר מגוריה גבוהים בהרבה מאחר וכל הורה המבקש לחפש בייביסיטר בקרבתה רואה אותה ראשונה מבין מאות בייביסיטריות המציעות את עצמן.
למה לא שולחים לי הצעות ? יכול להיות שיש לי בעיה בעמוד שלי? איך אני יודעת אם הפרופיל שלי נצפה?

ראשית יש לוודא כניסה לאפליקציה ללוח הזמינות השבועי אחת לחודש וחצי, ללא כניסה מינימאלית זו הבייביסיטר אינה מופיע ברשימות החיפוש להורים. מומלץ גם להוסיף אפשרות לקבלת אשראי מההורים, בייביסיטר מקבלת אשראי מופיע בראש רשימת הבייביסיטר המוצגת להורה. בנוסף מומלץ להוסיף כמה שיותר פרטים בכרטיס שלך - כולל ניסיון, זמינות ונגישות.

כיצד מועבר התשלום לבייביסיטר במידה וההורה משלם בכרטיס אשראי?

הכסף מופיע מידית ב "ארנק שלי" וניתן להעברה לחשבון הבנק על ידי לחיצה על "משיכת כסף".

אני רשמתי את השם משפחה שלי לא נכון ועכשיו אני רוצה לתקן ולא יכול,

בשורות החיפוש רק האות הראשונה של שם המשפחה מופיע כך שדבר זה אינו משפיע על תוצאות החיפוש והמשך פעילות שוטפת באפליקציה . לשינוי אנא צור קשר במייל עם מוקד התמיכה. יש לציין טלפון ושעה נוחה להתקשרות.

נרשמתי בטעות בתור הורה במקום בייביסיטר כשניסיתי להירשם שוב המערכת כותבת לי שהפרטים שלי כבר מופעים במערכת כהורה ואין באפשרותי לשנות זאת.

אם נרשמת כהורה עם הטלפון שלך ובשם אחר אין אפשרות להרשם שוב עם אותו מספר טלפון מטעמי אבטחה. לשינוי אנא צור קשר במייל עם מוקד התמיכה. יש לציין טלפון ושעה נוחה להתקשרות.

מה עושים אם כתוב שהכתובת שהזנתי בפרטים שלי היא לא חוקית?

מנסים להוסיף מספר בית, בודקים האם ההשלמה האוטומטית של גוגל לכתובת עובדת. באם מדובר על רחוב חדש או קטן מאוד, יש לנסות שוב עם רחוב ראשי בסביבה.

לא ענינו לכם על השאלה?

לא ענינו לכם על השאלה?